Love life, be brave!! - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Rosanne Navis - WaarBenJij.nu Love life, be brave!! - Reisverslag uit Charlotte Amalie, Amerikaanse maagdeneilanden van Rosanne Navis - WaarBenJij.nu

Love life, be brave!!

Door: Rosanne

Blijf op de hoogte en volg Rosanne

13 Maart 2012 | Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie


Lieve mensen, mams die gaf al een berichtje door : roos denk dr an, nie iedereen hef facebook!! Dus voor diegene, sorry voor het wachten maar hier ben ik dan weer!! Haha weer ontzettend veel meegemaakt, dus het gaat weer een lekker verhaaltje worden. Op het moment varen we net weg uit St Thomas, heb een heerlijk dagje vrij gehad.. Lekker geshopt, de laatste kadootjes en souvenirs gehaald, want dit was de laatste keer hier. Nu 3 dagen op zee op naar New York (ik hoooop dat ik ff een paar uur vrij krijg) en dan de crossing. Weer terug na europa!! 7 dagen op zee, ik ben benieuwd. Alle medicijntjes staan al klaar, voordat ik zeeziek word haha! 

mijn laatste verhaal was nog voor kerstmis. Nou het was een heerlijke warme kerst in hawaii dit keer en nieuwsjaarnacht op zee! Geweldig. Met kerst was het ontzettend druk op werk, iedereen natuurlijk klaarmaken voor de feestdagen. Heb zoveel lieve gasten t ontmoet op me werk en ze komen echt overal vandaan. We hadden vooral veel amerikanen aan boord en veel engelsen. En ik moet zeggen heb nog maar 2 nederlanders gezien sjonge jonge!! Nou had ik een paar dagen terug 2 belgen in de spa, kon eindelijk weer ff lekker nederlands praten op werk woehoe .. Nou is me roomie wel nederlands maar we praten zo half engels nederlands dus dat schiet ook niet op ;)  en we zijn de enige hollanders aan boord van de 1000 crew dat er is! 
Onze kapitein is weg, we hebben nu een vrouw als kapitein. Hoe leuk is dat, er zijn er maar 2 over de hele wereld en wij hebben er 1 yeah! (ik zie nu de gezichten van alle mannen die dit lezen al voor me gheheh, ja je las het goed een Vrouw!!) 
natuurlijk waren we allemaal flink geschrokken van wat er is gebeurd in italie met Costa ship.. Verschrikkelijk. 1 meisje op dat schip ken ik van de training in london. Heb haar daarna ook nog gesproken.
 
Verder ben ik op mijn favo plaats tot nu toe geweest.. Hawaii en vooral honolulu! Ben daar een hele dag vrij geweest, zooo mooi en natuurlijk waikiki beach en alle shops. En ik had al lang in gedachten om me tattoo te zetten en heb het in honolulu laten zetten 'love life, be brave'. Wat terugslaat op een hoop dingen en ben er ontzettend blij mee !! Nou nadat ik dat heb gedaan, ben ik uit t vliegtuig gesprongen haha, jaja we zijn wezen skydiven!!!!! Allemaal flink zenuwachtig en die kerel die meesprong was oooo zo relax.. Maar wat gaaaaaaf, boven hawaii, de zee pfff het water was zo helder, op een gegeven moment hoorde ik hem schreeuwen ' look at the whales!!!!'  beautiful. En de landing bij iedereen zag er zo relaxt uit, hup met de voetjes  weer op de grond, natuurlijk moest ik weer ff voorover vliegen hard met me knieen op de grond haha maar goed het was iets wat ik zo weer zou doen. De vrije val leek eeuwig te duren, toen we ehet terugzagen op video zagen we dat het maar een paar seconden was! Om 12u savonds gingen we weer weg, maar zeker weer een keer terug na hawaii. 
daarnaast Antigua in de carribean, super mooi strand echte witte stranden blauwe zee, dus we hebben lekker de hele dag op het strand gelegen, de jetski's gepakt en vooral genoten van de mensen daar, heerlijk om te zien wat een chill leventje die hebben.
nog maar 3 maand te gaan en dan is het avontuurtje al weer voorbij. Het werk is lekker druk en het leven op zee is heel apart maar heel leuk. Maar kan ook niet wachten om weer wakker te worden met een raam wijd open (ipv een poster dat een raammoet voorstellen), vogeltjes zien (ipv dolfijnen, zeeschildpadden etc), een lekker groot bed om in te liggen (ipv een stapelbedje) hahah nee ik mag niet zeuren. 

wat natuurlijk heel leuk is, is dat ik gabriela in aruba al 4x gezien heb. Ontzettend leuk om weer ff een bekend gezicht te zien. Afgelopen keer heeft ze me haar huissie laten zien, en ik de 'mijne' aan haar! En nou zien we elkaar in nederland wel weer!

Over 2 weken gaan we eerst naar lanzarote, tenerife, madeira, daarna door na kroatie. We blijven komende 3 maand in europa, we hebben nog wel ff 1 overnight in St petersburg. Nou en dan nog 2 keer na zeebrugge yeaaaahh"" ik eindig uiteindelijk in southampton en  blijf nog even een paar dagen bij mn engelse vriendinnekes en ben van plan om 10 juni weer terug te komen. En dan blijf ik ook thuis haha ;)  mooi geweest joe. 

Nou ik kan nog wel ff doorgaan maar dan word het veel te lang, komt wel in me volgende verhaaltje ;) het gaat top, vermaak me prima!! Hoop dat in nederland ook alles goed is, de paaseitjes staan hier ook al op het bureau. Haha erg leuk was dat paps en mams voor de kerstdagen een pakket hadden opgestuurd, met daarin o.a. Stroopwafels, pepernoten, chocoladeletter, drop etc etc. Dus dat was savonds een hollands feessie hier, ze zaten allemaal flnk te smullen, en het eerste wat de collegas deden toen we in Aruba aankwamen : stroopwafels halennnn!!! 

bedankt voor alle leuke en lieve berichtjes, echt heeeeeel leuk. Tot snel!
dikke knuf
roos

  • 14 Maart 2012 - 08:22

    Pap En Mam:

    He Rosanne, leuk, dat je dit bericht hebt geschreven, je maakt daar heel veel mensen blij mee!!
    Zo fijn om te zien en horen, dat jij het zooooooo naar je zin hebt!!!
    Dat pakken ze nooit meer af. Nog even en dan terug naar europa, ook daar zul je ongetwijfeld hele mooie plaatjes te zien krijgen!!! Blijf genieten!!!! Love life.......xxx pap en mam

  • 14 Maart 2012 - 08:34

    Arent:

    Wat ontzettend leuk weer het één en ander over je avonturen te lezen. Ik heb wel facebook maar ben geen vriendje van je ;-) . Goed te lezen dat je het zo goed naar je zin hebt en dat je zoveel leuke en spannende dingen meemaakt. Love life, live today, risk tomorrow. Enjoy sweetie!

  • 14 Maart 2012 - 08:38

    Marieke:

    Wat leuk om weer eens een verhaal van je te lezen! Jeee...wat een belevenissen!!! Onvoorstelbaar voor mij. Super fijn om te lezen dat je echt geniet en het werk je goed bevalt!!
    Geniet nog van je laatste maandjes en succes met de overtocht!!
    Liefs en knuffels van Fien Saar Erwin en Marieke

  • 14 Maart 2012 - 09:17

    Auk:

    Super leuk om weer een verhaal van je te lezen! Ik hoor je sommige dingen al helemaal zeggen haha!
    Nu gaat de tijd wel heeel snel joh.. Geniet er nog maar lekker van en dan ben je zo weer thuis.

    Dikke X!

  • 14 Maart 2012 - 12:42

    Jan En Anja Koskamp:

    Jeetje Rosanne, wat een belevenissen en in je verhaal klinkt overal je schaterlach door. We horen het gewoon, prachtig toch. Heeeerlijk genieten.
    Lieve groetn ok van mienen Jan :-)

  • 14 Maart 2012 - 19:59

    Laura Maasland:

    Hey Rosanne,

    Klinkt allemaal geweldig, wat een avonturen! Geniet er nog maar even goed van want voor je het weet ben je weer terug in het gezellige Nederland! Hier gaat alles goed, maar mis wel je gouden handjes en met name de massages haha. Veel plezier en groetjes uut Ijzerloooo! Liefs Laura

  • 14 Maart 2012 - 21:41

    Riek Pennings:

    Hoi Rosanne, wat een verhaal weer en wat een belevenissen, net wat je moeder zegt, pakt niemand je meer af. Geniet van de momenten en dat doe je zo te zien en te lezen volop. Fijn ook om weer naar Europa te gaan denk ik zo. Ben wel beneuwd welk kapsel je dan hebt, was ook elke keer weer verrassend en mooi. Hier vandaag mijn 5de kleinkindje en 2de kleindochter geboren bij Nienke en Arjan. Prachtig meisje Wiep :-) Nou hopelijk zie ik je komende zomer weer. A.s. vrijdag naar Rianne toe voor verwennerij. Groetjes Riek

  • 14 Maart 2012 - 21:45

    Gabriela:

    Leuk om te lezen! En was echt top om elkaar te mogen zien!!:D Zien elkaar sowieso in Nederland!! Geniet nog even! liefs

  • 15 Maart 2012 - 10:38

    Anja:

    Hallo Rosanne,wat een prachtig verhaal !Wat je allemaal meemaakt ,geweldig.Geniet er nog lekker van want de tijd gaat snel. Groetjes Anja.

  • 22 Maart 2012 - 16:31

    Hannah:

    He lieve roos,
    Haha leuk om weer wat over je leventje op zee en andere mooie plekjes te lezen!klinkt super goed allemaal..
    Waar heb je je tattoo laten zetten?haha en dan bedoel ik eigenlijk welke plek op je lichaam?haha..goeie tekst trouwens!
    Als we allebei weer thuis zijn drinke wi'j ons in iezerlo int dorpshuus een wientjen op ut avontuur.joe!
    Haha,lekker genieten van je laatste maandjes meid!dikke kus

  • 14 April 2012 - 00:44

    Rudolf & Gerda :

    I-j maakt mooie dingen met en d'r komt nog een paar mooie weaken en dan noar huus op an en thuus bi-j Ma en Pa karnemelksausse-of lust i-j dat niet- en brood van "Bruns".

    groetn van Rudolf en Gerda.

  • 01 Mei 2012 - 17:26

    Evelien Klumpenhouwe:

    Hey Rosanne,

    Fijn om te lezen en te horen (van Richard & Femke) dat alles goed gaat en dat je het naar je zin hebt! Kan me voorstellen dat je ok best weer uitkijkt om iedereen hier in Nederland weer te zien! Zondag gaan jullie er een leuk dagje van maken hoorde ik!!! Super! geniet nog van de laatste weken!
    Oh ja en niet te vergeten is het natuurlijk fantastisch dat je over een paar maanden tante mag worden;-). Leuk vooruitzicht!

    Groetjes Evelien Klumpenhouwer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Amerikaanse maagdeneilanden, Charlotte Amalie

Werken op een cruise

Recente Reisverslagen:

07 Juni 2012

En we gaan nog niet na huiss!!!! :p

13 Maart 2012

Love life, be brave!!

18 December 2011

Shiplifeeee!!!

10 November 2011

Het leven op zeeee!

06 Oktober 2011

berichtje vanuit greece!!
Rosanne

Actief sinds 13 Juli 2011
Verslag gelezen: 679
Totaal aantal bezoekers 36539

Voorgaande reizen:

12 Augustus 2011 - 30 November -0001

Werken op een cruise

Landen bezocht: